wtorek, 26 stycznia 2010

23. Sokół 600 RT na "Oldtimerbazar" w Warszawie - cz. 1

Witajcie!

Nie
byłbym sobą
gdybym odpuścił
taką imprezę jak

Oldtimerbazar

zwłaszcza
że gościnnie
pojawił się w naszym mieście
w ostatni weekend
w Hali EXPO
na Woli
oto

SOKÓŁ 600 RT M211
(1936 - 1939)

ten
kultowy
przed wojną
motocykl rodzimej
produkcji i konstrukcji
opracowany przez inżyniera
i wielkiego fana wyczynów motorowych

Tadeusza Rudawskiego

zasłynął z dwukrotnego
wyjazdu na szczyt
Kasprowego
Wierchu
o
czym
wspomniałem
w jednym z ostatnich
postów na tym moim blogu
prezentowany motor
wyjechał
z sali
w
trakcie
mojej sesji
fotograficznej
ale zdołałem uwiecznić
go jeszcze dla Waszej satysfakcji
oraz choćby skonsumować
wykupiony bilet
dla focących
imprezę
nie
będę
przynudzał
zapraszam Was
konsumujcie
cudeńko
to




1
w tle fragment
Sokoła 1000




2




3




4




5




6




7




8




9




10

niestety nie zrobiłem wszystkich fotek jakie
chciałem motocykl został sprzedany
i opuścił bazar przed czasem
ale w następnym
odcinku
kilka
fotek z detalami
pragnę jeszcze Wam
sprzentować dla dopełnienia
satysfakcji z ogladania tego motocykla

***
**
*
**
***

Pozdrawiam
Wasz Slavko
"SniP"




1 komentarz: